Пропоную висловити свою думку стосовно корисних порад у статті та технології виконання роботи

  • 9 голосов.
  • Голосование закончилось 31 декабря 2017 г..
  • Голосование публичное.
  • Опубликовано Ozzyman69 в 21 декабря 2017 г..
Інформація була корисною
3 голоса, 34% от общего числа.
  • 3 голоса, 34% от общего числа.
Інформація була зайвою
0 голосов, 0% от общего числа.
  • 0 голосов, 0% от общего числа.
Технологія прийнятна для використання
1 голос, 12% от общего числа.
  • 1 голос, 12% от общего числа.
Технологія занадто ускладнює швидкість виконання роботи з моделлю
0 голосов, 0% от общего числа.
  • 0 голосов, 0% от общего числа.
Витрачений час вартий кінцевого результату
5 голосов, 56% от общего числа.
  • 5 голосов, 56% от общего числа.
Матеріал носить розважальний характер
0 голосов, 0% от общего числа.
  • 0 голосов, 0% от общего числа.
  • 21 декабря 2017 г. 7:50

    Вітаю шановну громаду.

    Сьогодні я почну фрагментальну публікацію побудови свеєї роботи, яка була представлена на виставці у Броварах на початку 2017 року.

    Цього разу буде розглянуто польського виробника з позначкою "вінтаж" (або раритет, як завгодно), який створив цікаву модельну коробку прототипу одного з відомих літаків періоду Другої Світової Війни. Це малобюджетний ZTS.

    Аудиторії, яка цікавиться пластиковими наборами минулого століття, ця стаття буде цікава з ностальгічної точки зору, поколінню та прихильникам 3D технологій, лазерної деталізації та іншим сучасним цікавим родзинкам, це не завадить у якості майстеркласу та, можливо у якості корисної поради для набуття досвіду.

    Протягом публікації ми зможемо вести дискусію, зупинятись на особливостях, що були виявлені під час виконання цієї роботи, проводити розбори польотіві поглиблюватись у "секретні матеріали" технологічних процесів.

    Розпочнемо?

    Гадаю так.

    11u845w.jpg

    Отже "Лось".

    Відкриваємо коробку.

    IMG_1030.JPG

    IMG_1030.JPG

    JPG, 200,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    11u845w.jpg

    JPG, 294,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 11:13

    Наповнення коробки складається з сірого пластику, прозорих частин остіклення кабіни, інструкції та деколей.

    На зворотній стороні нижньої частини коробки надрукована схема розфарбовування відповідно до румунських стандартів ВПС вказаного історичного періоду.

    А тим часом у далекі тридцяті, Європа рипіла від чобіт нацистів та швидко починала звикати до запаху німецького гуталіну.

    Військо Польське не пасло задніх так само як і північний сусід. Польські авіаційні інженери під пильним контролем провідних британських спеціалістів створили національне диво, яке не поступалось відомим авіаційним брендам на той час. Але як воно завжди відбувається у подібних випадках, поки святкували тріумф революційного прориву у літакобудуванні, цей проект швидко починав морально застарівати.

    А події йшли встановленим алгоритмом.

    Як казали ще у часи адмірала Нельсона,

    - Будь яка війна може розпочатись з простої дрібниці, але завершити війну дуже важко.

    Прикро, сумно, але це факт.

    Додам ще одну цитату:

    - Ніхто не може сказати з яким результатом може закінчитись будь яка війна. Перемога може бути зовсім непередбаченною для обох сторін конфлікту.

    Повернемося до Європи 30 - х.

    Samoloty_PZL.37_Łoś_wraz_z_załogami_(1939).jpg

    Ось на заводських стапелях з`явився двохмоторний красень, на якого покладались великі надії і який став одним з перших бомбардувальників, що відчув на практиці усі особливості бойового застосування.

    Як свідчать історичні факти, іноді доля деяких літаків стає схожою між собою. Так само як у випадку з радянським "Ілом" (Іл-4/ДБ-3Ф), польський "Лось" за іронією долі та за певних обставин стає солдатом трох армій та таких кріїн як Польща, Румунія та Німеччина.

    Послухаємо Мазурку, та подивимось невеличкий ролік:

    Мазурка

    Samoloty_PZL.37_Łoś_wraz_z_załogami_(1939).jpg

    JPG, 137,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 11:36

    Поки іде демонстрація невеличкого сюжету, я попрацюю з фюзеляжем.

    los3.jpg

    image (1).jpg

    image.jpg

    IMG_1044.jpg

    IMG_1045.jpg

    IMG_1046.jpg

    IMG_1047.jpg

    IMG_1048.jpg

    IMG_1049.jpg

    IMG_1049.jpg

    JPG, 319,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1048.jpg

    JPG, 327,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1047.jpg

    JPG, 133,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1046.jpg

    JPG, 141,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1045.jpg

    JPG, 146,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1044.jpg

    JPG, 231,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    image.jpg

    JPG, 92,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    image (1).jpg

    JPG, 130,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    los3.jpg

    JPG, 62,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 11:59

    Конструкція кабіни дозволяє приділити увагу помірній деталізації інтер`єру.

    Все роблю за традиційною технологією.

    IMG_1050.jpg

    Згідно з конструкцією оригіналу (а цей нюанс не передбачається виробником моделі) необхідно зробити оглядові віконця робочого місця стрілка, що розташовані у хвостовій частині фюзеляжу.

    IMG_1052.jpg

    IMG_1055.jpg

    IMG_1056.jpg

    Невеличка деталізація за необхідністю.

    IMG_1057.jpg

    IMG_1058.jpg

    IMG_1077.jpg

    IMG_1079.jpg

    IMG_1080.jpg

    IMG_1086.jpg

    IMG_1114.jpg

    IMG_1115 (1).jpg

    IMG_1115.jpg

    IMG_1115.jpg

    JPG, 96,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1115 (1).jpg

    JPG, 100,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1114.jpg

    JPG, 129,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1086.jpg

    JPG, 163,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1080.jpg

    JPG, 200,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1079.jpg

    JPG, 175,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1077.jpg

    JPG, 131,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1058.jpg

    JPG, 271,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1057.jpg

    JPG, 223,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1056.jpg

    JPG, 213,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1055.jpg

    JPG, 195,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1052.jpg

    JPG, 207,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1050.jpg

    JPG, 280,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 12:05

    Маски я встановлюю одразу, щоб захистити прозорі частини конструкції літака від пошкоджень при виконанні подальших робіт.

    IMG_1117.jpg

    IMG_1118.jpg

    IMG_1119.jpg

    Дуже важливо

    За звичай для виявлення дефектів я використовую перманентний маркер.

    Дуже зручно та ефективно.

    Не забувайте прибирати його сліди перед початком фарбування.

    Зробити це можна за допомогою ізопропілового спирту.

    IMG_1120.jpg

    IMG_1120.jpg

    JPG, 121,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1119.jpg

    JPG, 172,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1118.jpg

    JPG, 102,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1117.jpg

    JPG, 44,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 12:46

    Перед тим як підготуватись морально та технологічно до наступного кроку, я зроблю монтаж основної конструкції, виправлю стиковочні недоліки та перевірю якість переходів між елементами фюзеляжу та крила.

    IMG_1125.jpg

    IMG_1129.jpg

    Блістери навігаціонного освітлення, що розташовані на закінцівках крила, можна виготовити з прозорих частин літнику.

    IMG_1124.jpg

    Щодо імітації закльопочних швів - працюйте повільно, акуратно, обмірковуйте доречність кожного проходу.

    IMG_1127.jpg

    IMG_1124.jpg

    JPG, 45,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1125.jpg

    JPG, 86,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1129.jpg

    JPG, 134,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1127.jpg

    JPG, 106,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 12:54

    Зараз я пропоную перейти до одного з самих цікавих моментів загального технологічного процесу.

    Силова установка.

    Нам прийдеться трохи добряче подумати, подивитись доступні матеріали, підготувати їх для використання.

    На нашій моделі будуть встановлені оригінальні (звичайно, що макети) і популярні у той час авіаційні двигуни

    "Брістоль Пегасус".

    Bristol-pegasus-brooklands (1).jpg

    Марно шукати ці двигуни у смолі, набори з якої були на ринку у 1/72. Закон невдалого пошуку працює як завжди.

    Рішення про виготовлення цих частин самотужки було прийняте не одразу.

    Але все ж я себе переконав, що альтернативи немає.

    Треба працювати самому і не шукати легких шляхів.

    Bristol-pegasus-brooklands (1).jpg

    JPG, 97,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 13:09

    Тепер стосовно виготовлення картерів поршневих двигунів для "Брістоль Пегасус".

    Крок перший:

    Необхідно переробити фабричну основу корпусу мотогондоли з невдалого набору виробника та повітряного забірника двигуна.

    Для прикладу та еталону я використав дуже схожу запасну частину від моделі "Юнкерсу", такий самий за кількістю поршнів (9 шт) двигун BMW.

    IMG_1130.jpg

    IMG_1133.jpg

    IMG_1134.jpg

    IMG_1145.jpg

    А далі починається саме цікаве у цій історії про мотори.

    epox.jpg

    Я думаю, що Ви здогадались до чого я веду.

    epox.jpg

    JPG, 24,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1145.jpg

    JPG, 57,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1134.jpg

    JPG, 189,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1133.jpg

    JPG, 133,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1130.jpg

    JPG, 175,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 13:14

    Ризикнемо?

    Крок другий

    • виготовлення форми;
    • смола;
    • витримка;
    • ось воно, щастя!

    IMG_1135.jpg

    IMG_1136.jpg

    IMG_1138.jpg

    IMG_1140.jpg

    IMG_1142.jpg

    IMG_1143.jpg

    IMG_1143.jpg

    JPG, 28,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1142.jpg

    JPG, 69,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1140.jpg

    JPG, 101,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1138.jpg

    JPG, 114,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1136.jpg

    JPG, 84,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1135.jpg

    JPG, 124,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 13:24

    З виготовленням двигунів розібрались.

    Остаточний варіант ми подивимось після фарбування.

    А зараз робочий вигляд маємо такий:

    IMG_1155.jpg

    IMG_1157.jpg

    IMG_1158.jpg

    IMG_1158.jpg

    JPG, 144,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1157.jpg

    JPG, 52,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1155.jpg

    JPG, 36,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 13:54

    ШАСІ

    Цей конструктивний елемент має елегантний вигляд на прототипі.

    Технологічно матеріал набору дозволяє поглиблено переробити систему шасі та досить детально показати елементи конструкції.

    landing_gear.jpg

    tail.jpg

    Матеріал використовується будь який, усе, що є під рукою.

    Головне, щоб параметри та розміри співпадали з кресленням.

    IMG_1189.jpg

    IMG_1190.jpg

    IMG_1191.jpg

    IMG_1192.jpg

    IMG_1193.jpg

    IMG_1194.jpg

    IMG_1197.jpg

    IMG_1199.jpg

    IMG_1199.jpg

    JPG, 29,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1197.jpg

    JPG, 125,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1194.jpg

    JPG, 126,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1193.jpg

    JPG, 155,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1192.jpg

    JPG, 119,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1191.jpg

    JPG, 116,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1190.jpg

    JPG, 239,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1189.jpg

    JPG, 265,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    tail.jpg

    JPG, 133,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    landing_gear.jpg

    JPG, 75,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 14:04

    Також буде цікаво, я вважаю, показати яким чином була виконана імітація відкритої частини фонарю стрілка, посадочна/руліжна фара.

    IMG_1202.jpg

    IMG_1203.jpg

    IMG_1206.jpg

    IMG_1207.jpg

    IMG_1208.jpg

    IMG_1208.jpg

    JPG, 50,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1207.jpg

    JPG, 56,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1206.jpg

    JPG, 109,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1203.jpg

    JPG, 143,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1202.jpg

    JPG, 97,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 14:11

    Пофарбуємо?

    Традиції не будемо порушувати.

    Все за стандартом.

    Чому срібло?

    Тому, що нас чекає наступний розділ, де буде відповідь на це запитання.

    IMG_1162.jpg

    IMG_1163.jpg

    IMG_1164.jpg

    IMG_1176.jpg

    IMG_1177.jpg

    IMG_1177.jpg

    JPG, 157,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1176.jpg

    JPG, 111,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1165.jpg

    JPG, 49,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1164.jpg

    JPG, 31,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1163.jpg

    JPG, 146,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1162.jpg

    JPG, 127,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 14:35

    Далі працюємо за стандартною схемою

    IMG_1181.jpg

    IMG_1182.jpg

    IMG_1183.jpg

    IMG_1184.jpg

    IMG_1185.jpg

    IMG_1188.jpg

    IMG_1209.jpg

    IMG_1210.jpg

    IMG_1211.jpg

    IMG_1212.jpg

    IMG_1212.jpg

    JPG, 125,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1188.jpg

    JPG, 37,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1185.jpg

    JPG, 142,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1184.jpg

    JPG, 25,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1183.jpg

    JPG, 105,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1182.jpg

    JPG, 121,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1181.jpg

    JPG, 58,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1211.jpg

    JPG, 174,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1210.jpg

    JPG, 172,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1209.jpg

    JPG, 166,7 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 14:41

    Знову шасі:

    IMG_1213.jpg

    IMG_1215.jpg

    IMG_1216.jpg

    IMG_1217.jpg

    IMG_1218.jpg

    IMG_1219.jpg

    IMG_1221.jpg

    IMG_1222.jpg

    ФАРА

    IMG_1223.jpg

    IMG_1223.jpg

    JPG, 35,8 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1222.jpg

    JPG, 96,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1221.jpg

    JPG, 137,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1219.jpg

    JPG, 98,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1218.jpg

    JPG, 85,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1217.jpg

    JPG, 129,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1216.jpg

    JPG, 284,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1215.jpg

    JPG, 110,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1213.jpg

    JPG, 63,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 15:05

    Після усіх успішних процесів, можна видаляти маски та подивитись результат.

    Ніби непогано.

    IMG_1224.jpg

    IMG_1225.jpg

    IMG_1227.jpg

    IMG_1227.jpg

    JPG, 70,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1225.jpg

    JPG, 67,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1224.jpg

    JPG, 95,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 15:12

    Фінальні процеси

    Робимо антени, встановлюємо кулеметтне озброєння, повітряні гвинти, деколі і кладемо пляшку з "Токайським" у холодильник.

    IMG_1238.jpg

    IMG_1240.jpg

    front.jpg

    IMG_1241.jpg

    IMG_1244.jpg

    IMG_1245.jpg

    IMG_1250.jpg

    IMG_1251.jpg

    IMG_1252.jpg

    IMG_1252.jpg

    JPG, 47,3 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1251.jpg

    JPG, 59,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1250.jpg

    JPG, 29,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1245.jpg

    JPG, 36,9 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1244.jpg

    JPG, 25,6 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1241.jpg

    JPG, 117,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    front.jpg

    JPG, 138,0 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1240.jpg

    JPG, 43,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1238.jpg

    JPG, 129,2 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 21 декабря 2017 г. 15:26

    Ось і все, шановні колеги та друзі.

    Процес завершено.

    Сподіваюсь, що ця публікація стане у нагоді тим, кому цей напрямок моделізму цікавий.

    Далі, готуємо презентацію та встановлюємо експонат на фрагмент польового аеродрому.

    IMG_1253 (1).jpg

    Дякую, що були на зв`зку та переглядали сторінку. Я пишаюсь тим, що вдалось відродити мініатюру польської національної гордості літакобудування,

    PZL_37_makieta011.jpg

    IMG_1257.jpg

    Хай щастить у справах, успіхів та усіляких гараздів.

    З повагою.

    Андрій.

    PZL_37_makieta011.jpg

    JPG, 320,5 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1257.jpg

    JPG, 80,1 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

    IMG_1253 (1).jpg

    JPG, 111,4 КБ, загружены Ozzyman69 21 декабря 2017 г..

  • 25 декабря 2017 г. 20:24

    Очень даже не плохо, ну и куча полезной информации. Надо будет взять на вооружение.

  • 25 декабря 2017 г. 21:12

    Ось тепер з`явилось бажання зробити варіант польських ВПС). Шкода, що кращого вибору ніж ZTS у 1/72 немає.

  • 25 декабря 2017 г. 21:44

    Особенно понравился перепил двигателей и шасси.
    поздравляю,из "самолетика" у вас вышла настоящая модель-копия.
    с ув.

  • 31 декабря 2017 г. 19:32

    Дуже цікаво!! Дякую!!

  • 31 декабря 2017 г. 21:56

    Радий, що сподобалось. Будуємо разом, будуємо з душею, вчимося з простого робити цікаве, ділимося результатами своєї праці. З Новим роком, нових та чудових моделей!