• 19 декабря 2017 г. 17:14

    Доброго дня усім шанувальникам історико-технічного стендового моделізму!

    Авіація - це моя улюблена тема у житті та хобі.

    Доля веде мене цією стежкою вже понад 30 років. Тому цю публікацюю я присвячую такому невеличкому відрізку часу, підсумкам, розсудам, висновкам і т.і.

    Сьогодні презентую одну з своїх нещодавно закінчених робіт, яку я зробив з основи набору німецького виробника "ADP Master Modell".

    Ідею на натхнення в цій роботі я отримав від свого колеги з Німеччини, а також він був одним з кураторів проекту. Дякую, Бенедікте!

    Стосовно того, чим приваблює ця коробка:

    - в ній зовсім немає того, що приємно новачкам, та "дідам". Одним словосполученням можна сказати так: "безальтернативні дрова".

    Варіант під назвою "зібрати з коробки як є" не проходить! Але як що Ви бажаєте цього "Іла" створити таким, який він має бути - ця коробка Ваша повністю.

    Масштаб 1:72, подібні речі вже були серед виробників Ревелл, ЗвЄзда, VEB Пластікарт, але скажу таким чином, коли воно є в достатку щодня, щохвилини, щосекунди в любій крамниці моделіста, погодьтесь, навіщо воно треба? Паніка починається тоді, коли тебе "припекло" саме зараз і саме цей проект, а де він, де ця клята коробка, якої було навкруги немов насіння? Нема...нема і там, немає і тут, ніде її немає..Що трапилось, А! Ось вона! Є, (на Ebay), зовсім недорого, за усього $75...прикро, але таке життя.

    Звичайно я такі гроші не сплатив би за "радянського Іла"...

    Нарешті добрі люди допомогли.

    Настав час створення того, що замислив.

    IL_4.jpg

    Протягом двох - трьох тижнів, під час "розгойдування", я не мав і гадки чим ця історія закінчиться. (Головне, щоб не "застудитись та не захворіти").

    Час минав, ідеї приходили під час роботи, ще й поради були від моїх друзів з усіх сторін. Дякую їм. І, як результат - три з половиною місяці відбувалась ця комедія, яка перетворилась на досить веселу "тусовку".

    Прототип:

    • "Люфтваффе" захоплює під Брянськом радянські літаки, які опинились за лінією фронту, це сталось у 1942-1943 рр. Війна - це шалений бізнес, шановні добродії. Тому частину з цих трофеїв було продано союзникам по бізнесу.

    На озброєння Фінських ВПС потрапляє і мій прототип, який був добряче доопрацьований, частково позбавлений суттєвих совёєтських виробничих недоліків і таким чином він поступив на службу. Так, звичайно, виконував бойові завдання, бо це війна, але це вже історія.

    IL-4 (2).jpg

    IL-4(38).jpg

    Повернемося до основних робочих моментів цього проекту.

    il4-2.gif

    Як я казав вище, "просто з коробки" зробити не пощастило, тому все почалось ось з цього:

    IL-4(3).jpg

    Білшу частину базової комплектації я просто переробив без використання комерційних комплектуючих та допів,за винятком кулеметного озброєння. Ці вказані позиції (верхня та нижня кулеметна установка) були задіяні від Mini World.

    IL-4(4).jpg

    IL-4(5).jpg

    IL-4(6).jpg

    IL-4(7).jpg

    IL-4(8).jpg

    IL-4(8).jpg

    JPG, 189,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4(7).jpg

    JPG, 205,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4(6).jpg

    JPG, 140,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4(5).jpg

    JPG, 159,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4(4).jpg

    JPG, 155,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4(3).jpg

    JPG, 165,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    il4-2.gif

    GIF, 503,5 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4(38).jpg

    JPG, 902,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL-4 (2).jpg

    JPG, 42,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IL_4.jpg

    JPG, 212,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 19:37

    Продовжую.

    Технологічні розрізи форми не зовсім комфортно виконані виробником на мою думку, особливо носова частина літака в комбінації з конструкцією остіклення та рамою в якій розташовуються прозорі частини кабіни. Але що ж поробиш, винахідливість, пристосування, витримка і усілякі хитрощі зробили відповідну форму для подальшого доопрацювання.

    0.jpg

    IMG_1709.JPG

    IMG_1714.JPG

    IMG_1728.JPG

    IMG_1751.JPG

    IMG_1759.JPG

    IMG_1797.JPG

    IMG_1759.JPG

    JPG, 161,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1751.JPG

    JPG, 153,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1714.JPG

    JPG, 174,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1728.JPG

    JPG, 271,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1709.JPG

    JPG, 295,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1759.JPG

    JPG, 161,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1797.JPG

    JPG, 149,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    0.jpg

    JPG, 25,5 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 19:57

    Отже, фюзеляж та крило цього літака почали утворювати звичну для сприйняття форму.

    Нова ідея щодо "родзинки" спонукала мене пригадати старий, перевірений (давно забутий) метод. Я вирішив змінити загальну концепцію, додати трохи реалістичності в проекті і розпочав наступну дію. Один, поступово другий, крок за кроком...

    Усе, крім органів керування та механізації (що за прототипною схемою були вкриті перкалевою тканиною), почало "обростати" алюмінієм.

    Без тренування та навичків ця вправа не менш ризикована, ніж наступна. Але ось так вона відбувалась, ця подія.

    IMG_1802.JPG

    IMG_1813.JPG

    IMG_1809.JPG

    IMG_1836.JPG

    IMG_1818.JPG

    IMG_1832.JPG

    IMG_1837.JPG

    IMG_1821.JPG

    IMG_1821.JPG

    JPG, 244,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1837.JPG

    JPG, 109,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1832.JPG

    JPG, 154,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1818.JPG

    JPG, 160,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1836.JPG

    JPG, 219,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1809.JPG

    JPG, 170,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1813.JPG

    JPG, 184,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1802.JPG

    JPG, 155,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 20:08

    Додатково (трохи перескочив наперед) вдалось зробити імітацію рухомих частин хвостового опірення.

    Незначні доопрацювання вузлів навіски руля повороту виявились надзвичайно ефективними у цьому проекті та додали такого собі шарму.

    IMG_1770.JPG

    IMG_1772.JPG

    IMG_1774.JPG

    IMG_1775.JPG

    IMG_1776.JPG

    IMG_1782.JPG

    IMG_1783.JPG

    IMG_1791.JPG

    IMG_1795.JPG

    IMG_1791.JPG

    JPG, 104,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1795.JPG

    JPG, 152,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1789.JPG

    JPG, 386,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1783.JPG

    JPG, 176,5 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1782.JPG

    JPG, 102,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1776.JPG

    JPG, 167,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1775.JPG

    JPG, 259,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1774.JPG

    JPG, 122,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1772.JPG

    JPG, 103,5 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1770.JPG

    JPG, 168,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 20:18

    Стосовно силової установки.

    Тепер ніщо і ніхто не може мене зупинити.

    Двигуни повинні бути!

    Ідея про відкриту зону для огладу двигунів М-88 також була втілена у проекті.

    IMG_1798.JPG

    1.Dvigatel-M-88.--600x520.jpg

    IMG_1840.JPG

    IMG_1841.JPG

    IMG_1848.JPG

    IMG_1845.JPG

    IMG_1852.JPG

    IMG_1854.JPG

    IMG_1858.JPG

    IMG_1862.JPG

    IMG_1903.JPG

    IMG_1904.JPG

    IMG_1929.JPG

    IMG_1929.JPG

    JPG, 205,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1904.JPG

    JPG, 157,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1903.JPG

    JPG, 136,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1862.JPG

    JPG, 180,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1858.JPG

    JPG, 302,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1854.JPG

    JPG, 178,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1852.JPG

    JPG, 169,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1845.JPG

    JPG, 174,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1848.JPG

    JPG, 269,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1841.JPG

    JPG, 242,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1840.JPG

    JPG, 380,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    1.Dvigatel-M-88.--600x520.jpg

    JPG, 215,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1798.JPG

    JPG, 127,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 20:53

    Тепер шасі.

    Ця система теж потребує значної уваги.

    Знову необхідно задіяти додаткові матеріали та все те, що є у вільному доступі.

    pic_96.jpg

    Ідею з базовою комплектацією та використання деталей з набору я одразу відхилив. Дуже невдала конструкція як на мене.

    Знову був пошук рішень та пошук варіантів виходу з ситуації.

    шасси зад.jpg

    IMG_1871.jpg

    IMG_1883.jpg

    IMG_1883.jpg

    JPG, 169,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1871.jpg

    JPG, 177,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    шасси зад.jpg

    JPG, 16,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    pic_96.jpg

    JPG, 32,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 21:22

    Мабуть настав час узагальнити усі робочі етапи в цьому проекті.

    Звичайно, ми пройдемся та сфокусуємо увагу на особливих моментах, може дійсно комусь стане у нагоді ця публікація, сподіваюсь що так.

    Але перед тим як почнеться підсумковий звіт та "розбір польотів", пропоную звернути увагу на це.

    Фарбування.

    Кожна модель, яка проходить випробування у руках "свого майстра" на міцність та надійність "чекає" цього моменту, як ніби то мандрівник, що вийшов з пустелі та помирає від спраги і дістався нарешті до криниці.

    Так воно і є у порівнянні. Що ми тільки не робимо з цим пластиком, які тілько вислови не адресуємо в його бік, чим ми тільки не ріжемо цей матеріал, і, як би в нього був голос, він би волав на всю майстерню чи квартиру про тажку долю "грішника", який потрапив в руки цього завзятого моделіста, який має стільки вільного часу та не перестає знущатись з крихітної та нещасної "натури".

    Ну що ж, пора вкрити його "тіло" захисним шаром. Чому? Тому, що після цієї операції ми носимося з майже закінченим проектом як з немовлям.

    Таке жорстке порівняння, але мабуть доля правди у ньому є. Хто винен у цих екзекуціях, спитаєте Ви? А відповідь проста:

    • той, хто зробив та продав коробку;
    • той, хто її придбав.

    IMG_1906.JPG

    IMG_1909.JPG

    IMG_1911.JPG

    IMG_1912.JPG

    IMG_1913.JPG

    IMG_1918.JPG

    IMG_1921.JPG

    IMG_1925.JPG

    IMG_1934.JPG

    Повітряні гвинти

    IMG_1920.JPG

    IMG_1923.JPG

    Зверніть увагу, шановні, на відміну від радянської схеми, фінські авіатори фарбували закінцівки лопатей у жовтий колір.

    Йдемо далі.

    IMG_1923.JPG

    JPG, 295,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1920.JPG

    JPG, 138,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1934.JPG

    JPG, 210,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1921.JPG

    JPG, 171,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1925.JPG

    JPG, 200,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1918.JPG

    JPG, 170,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1913.JPG

    JPG, 133,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1912.JPG

    JPG, 200,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1911.JPG

    JPG, 202,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1909.JPG

    JPG, 186,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1906.JPG

    JPG, 214,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 21:35

    Час від часу наші шановні та кохані дружини, подруги, колеги по роботі, знайомі дівчата, сусідки, куми збираються до салонів краси, перукарень, візажистів, або просто сідають перед люстерком з пінцетом і починають процес покращення зовнішнього вигладу, скубуть брови і т.і. (пардон)

    Ось щось на зразок того і відбулось з нашим літачком цього разу.

    IMG_1933.JPG

    IMG_1942.JPG

    Відомий факт польової експлуатації повітряних суден на аеродромах та під час бойових дій.

    А у нашому розумінні - помірний "макіяж" для візуалізації та оптичного ефекту. Можливо, я згоден, що не завжди це доречно, Для літаків післявоєнного періоду з цими ефектами краще не заграватись, але в нас прототип відповідного часу експлуатації, тому ось таке рішення (тим більше, що з поглядом на перспективу, воно стане у нагоді з часом). Поживемо - побачимо.

    IMG_1942.JPG

    JPG, 136,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1933.JPG

    JPG, 201,9 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 21:37

    Мега-запил. достойно выходит.с удовольствием наблюдаю процесс.
    с ув.

  • 19 декабря 2017 г. 21:42

    Ну ось, дакую))) Ще не все!) Сподіваюсь сьогодні ми побачимо увесь процес, свято все ж таки. Треба іноді відволіктись від повсякденної роботи заради громади.

  • 19 декабря 2017 г. 21:56

    Трохи макро у якості звіту та акценту на зовнішні особливості.

    Фокус - мокус з встановленням носової кулеметної установки.

    Перед тим як закрити кабіну і забути про те, що там відбувалось, я розрізав пластикову частину корпусу кулемету з базового набору, встановив у прозорий обтікач кабіни бомбордира і підготував отвір для розміщення видимої частини стволу з можливістю продовження роботи із зовні. На мій погляд це корисна порада, щоб запобігти ушкодженню зовнішніх частин під час остаточних маніпуляцій з моделлю.

    IMG_1805.JPG

    А також інші прийоми:

    IMG_1930.JPG

    IMG_1949.JPG

    IMG_1932.JPG

    IMG_1953.JPG

    IMG_1948.JPG

    IMG_1969.JPG

    IMG_1955.JPG

    IMG_1956.JPG

    IMG_1957.JPG

    IMG_1959.JPG

    IMG_1971.JPG

    IMG_1960.JPG

    IMG_1973.JPG

    Капоти

    IMG_1978.JPG

    IMG_1983.JPG

    IMG_1983.JPG

    JPG, 239,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1978.JPG

    JPG, 149,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1973.JPG

    JPG, 127,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1960.JPG

    JPG, 131,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1971.JPG

    JPG, 125,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1959.JPG

    JPG, 156,5 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1957.JPG

    JPG, 151,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1956.JPG

    JPG, 152,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1955.JPG

    JPG, 198,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1969.JPG

    JPG, 186,0 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1948.JPG

    JPG, 129,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1953.JPG

    JPG, 139,5 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1932.JPG

    JPG, 227,2 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1949.JPG

    JPG, 216,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1930.JPG

    JPG, 162,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1805.JPG

    JPG, 251,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 22:13

    Ось і настав час фінальної публікації.

    Дякую, що відвідали цю сторінку та переглянули тему.

    Стосовно початих проектів. Сподіваюсь, що шановне товариство мене підтримає після фрази:

    • кожна модель має право на існування.

    Надамо їм шанс бути доведеними до логічного завершення.

    Не суттєво, стала вона бездоганною, чи просто її зробили відповідно до навичок та досвіду. Головне, що кожна модель виконала свою функцію, вона надала нам можливість відчути важливі моменти, які ми отримуємо від улюбленої справи.

    IMG_1257.JPG

    Вітаю усіх зі святом Святого Миколая.

    Нехай здійснюються мрії та бажання.

    З повагою

    Андрій.

    ps. Результат цієї роботи вартий того, щоб усвідомити одну особливість, немає нічого неможливого, головне - бажання, ми самі є господарем цього, ми керуємо ним.

    Шануймося, бо ми того варті.

    IMG_1988.JPG

    IMG_1989.JPG

    IMG_1990.JPG

    IMG_1991.JPG

    IMG_1992.JPG

    IMG_1993.JPG

    IMG_1996.JPG

    IMG_1994.JPG

    IMG_1994.JPG

    JPG, 178,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1996.JPG

    JPG, 205,4 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1993.JPG

    JPG, 198,8 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1992.JPG

    JPG, 269,7 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1991.JPG

    JPG, 242,6 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1990.JPG

    JPG, 178,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1989.JPG

    JPG, 186,3 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1988.JPG

    JPG, 178,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

    IMG_1257.JPG

    JPG, 80,1 КБ, загружены Ozzyman69 19 декабря 2017 г..

  • 19 декабря 2017 г. 22:58

    Знаючи исходный набор пластика, а эту модель самолёта по другому и не назовёшь, на выходе замечательная модель Ил-4, и цитаты постом выше, тому подтверждения. Как говорят нет некрасивых девчат, просто водки мало, здесь вместо девчат пластик, а вместо водки умелые руки, и видение того что хочешь сделать..
    Андрей мои поздравления с окончанием стройки, результат на лицо. Супер.

  • 19 декабря 2017 г. 23:10

    Щиро дякую, Олександре, сподіваюсь, що незабаром ми зможемо поспілкуватись біля цього літака (скажу пошепки, останнім часом в руки мені потрапляють дуже рідкісні прототипи і як на зло, якість та безальтернативність вмісту, подібні як у цій коробці). Таке життя. Нічого не вдієш))

  • 20 декабря 2017 г. 9:38

    Чудова робота, а також видно скільки в ню вкладено душі та бажання її оживити, від мене +. Майстерність не проп ".єш

  • 20 декабря 2017 г. 12:06

    Мои аплодисменты автору. С удовольствием наблюдал процесс.
    с ув. Sid

  • 20 декабря 2017 г. 13:06

    Щиро дякую, джентльмени, щиро дякую за перегляд та позитивні коментарі.

  • arrow_forward

    Тема была перемещена из 1/72.

  • 15 января 2018 г. 17:43

    Может и поздно но всё же. В начале своей стройки уважаемый коллега
    Ozzyman69 писал что не смог нигде найти данную модель которую он хотел построить. Буквально сегодня 15.01.2018 случайно зашёл в магазин,просто цены посмотреть и что я вижу!? Стоят себе две коробочки рядышком цена вполне демократическая на сегодняшний день,воистину неисповедимы пути модельные.Где-то пусто, а где-то густо!

  • 17 января 2018 г. 15:18

    А так завжди буває, коли знаєш, що дещо доступне і кожен день під рукою, ніколи не квапишся...А коли ідея вже сформована і починається азарт і при цьому десь зник "об`єкт" заради якого все затівається, починається невелика паніка. Цього разу було два варіанти (той що я казав на початку: сплатити досить немалу суму перекупщикам або подивитись по залишкам в наших крамничках). Особливо стало приємно, коли мій вболівальник з Європи оголосив ціну цього набору у Німеччині = 8,5 Є - я вважаю, що такий варіант досить прийнятний. Тому для фанів Ил-4 від цього виробника є і в нас, в Україні, досить приємні цінові пропозиції.